Feru.net.pl

Pełna wersja: Skrypt dodatku od levela
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Admini tego forum, posiadacie może skrypt że np po wbiciu 20 level w bp pojawia się bo 50k
Napisz do on na swoim serwerze posiada taki system. Może ci go udostępni.

Kod PHP:
function onAdvance(cidskilloldlevelnewlevel)
   if 
getPlayerLevel(cid) >= 10 and getPlayerStorageValue(cid,10234) ~= 1 then
      doPlayerAddItem
(cid2160,10)
      
setPlayerStorageValue(cid,10234,1)
   
end
end
function on Advance (cidskilloldlevelnewlevel)
    if 
getPlayerLevel(cid) >=20 and getPlayerStorageValue (cid,10234)~= 1 then
    doPlayerAddItem
(cid2160,10)
    
setPlayerStorageValue(cid,10234,1)
    
end
end 


zobacz czy działa przy wbiciu 10 i 20 lvl powinieneś dostać 10 cc
(04-21-2020, 02:44 AM)agro napisał(a): [ -> ]Admini tego forum, posiadacie może skrypt że np po wbiciu 20 level w bp pojawia się bo 50k

creaturescripts/scripts/lvlitem.lua

Kod:
local rewards = {
    [SKILL_SWORD] = {
        {lvl = 150, items = {{2160, 2}, {2148, 1}}, storage = 54776},
        {lvl = 160, items = {{2365, 2}}, storage = 54777}
    },
    [SKILL_MAGLEVEL] = {
        {lvl = 100, items = {{2365, 2}}, storage = 54778},
    },
    [SKILL_LEVEL] = {
        

                {lvl = 20, items = {{2160, 5}}, storage = 54779},
                {lvl = 50, items = {{2160, 15}}, storage = 54781},
                {lvl = 100, items = {{2160, 25}}, storage = 54782},
                {lvl = 150, items = {{2160, 50}}, storage = 54780},
                {lvl = 300, items = {{10063, 1}}, storage = 54783},
                {lvl = 400, items = {{2157, 10}}, storage = 54784},
                {lvl = 500, items = {{7370, 1}}, storage = 54785},
                {lvl = 1000, items = {{7369, 1}}, storage = 54786},
                {lvl = 1000, items = {{2130, 1}}, storage = 54787},




    },
}

function onAdvance(player, skill, oldlevel, newlevel)
    local rewardstr = "Items received: "
    local reward_t = {}
    if rewards[skill] then
        for j = 1, #rewards[skill] do
            local r = rewards[skill][j]
            if not r then
                return true
            end

            if newlevel >= r.lvl then
                if player:getStorageValue(r.storage) < 1 then
                    player:setStorageValue(r.storage, 1)
                    for i = 1, #r.items do
                        local itt = ItemType(r.items[i][1])
                        if itt then
                            player:addItem(r.items[i][1], r.items[i][2])
                            table.insert(reward_t, itt:getName() .. (r.items[i][2] > 1 and " x" .. r.items[i][2] or ""))
                        end
                    end
                end
            end
        end
    
        if #reward_t > 0 then
            player:sendTextMessage(MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, rewardstr .. table.concat(reward_t, ", "))
        end
    end
    return true
end

function onLogin(player)
    player:registerEvent("onadvance_reward")
    return true
end

creaturescripts.xml

Kod:
<event type="advance" name="Items" script="lvlitem.lua"/>
O to to gość, dziękuje
Wiadomość wygenerowana automatycznie.
[Obrazek: zamkni%C4%99ty.png]