Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

#1

Witam.
Mam pytanko. Da rade zrobic sqm albo dzwigine (lepszy sqm) po ktorym da sie przejsc tylko i wylacznie w np. Full citizen addonie ?
TFS 0.4.
Prosze o pomoc i z gory dziekuje Wink
Odpowiedz
#2

(07-30-2020, 04:19 PM)matt987 napisał(a):  Witam.
Mam pytanko. Da rade zrobic sqm albo dzwigine (lepszy sqm) po ktorym da sie przejsc tylko i wylacznie w np. Full citizen addonie ?
TFS 0.4.
Prosze o pomoc i z gory dziekuje Wink
Na twoim miejscu bym miał taki pomysł to bym się bawił skryptem coś ala premium SQM jak na rookgardzie most dla premium byl Tongue ale pewnie mozna cos takiego zrobic.
Odpowiedz
#3

Ja w tych skryptach to zielony jestem ;/
Ktos cos ? xD
Odpowiedz
#4

(07-31-2020, 09:38 AM)matt987 napisał(a):  Ja w tych skryptach to zielony jestem ;/
Ktos cos ? xD
ja nie mam tego silnika i nie widze skryptow Big Grin,pewnie by szlo cos zrobic ale bez serva to ciezko Tongue
Odpowiedz
#5

local outfitId = 123 -- fill this with desired outfit id
local addon = 0 -- i don't remember how it works, but probably 0,1,2,3 are possible values
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
if canPlayerWearOutfitId(cid, outfitId, addon) then
return true
end
return false
end

miałbym takie cos ale co mam z tym zrobic? xd
powiedzmy ze full citizen trzeba miec czyli 136
id floor 9225 x-563 y-568 z-7
Odpowiedz
#6

(07-31-2020, 04:35 PM)matt987 napisał(a):  local outfitId = 123 -- fill this with desired outfit id
local addon = 0 -- i don't remember how it works, but probably 0,1,2,3 are possible values
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
    if canPlayerWearOutfitId(cid, outfitId, addon) then
        return true
    end
    return false
end

miałbym takie cos ale co mam z tym zrobic? xd
powiedzmy ze full citizen trzeba miec  czyli 136
id floor 9225  x-563 y-568 z-7
outfit id dajesz ID outfitu z XML i 0 zamieniasz na 3 jak ma byc full addon
Odpowiedz
#7

no a jakies action id czy cos ? a potem do actions.xml czy movements to dac
Odpowiedz
#8

(07-31-2020, 05:11 PM)matt987 napisał(a):  no a jakies action id czy cos ? a potem do actions.xml czy movements to dac
w map edytorze ustawiasz action podlogi i w xml stepin cos takiego tam bylo nie pamietam, wlasnie se pobieram 0.4 do testowania bd mial czas to popatrze to co ty tam chcesz Big Grin
Odpowiedz
#9

to mam sqm.lua w movements scrpitach
local outfitId = 136 -- fill this with desired outfit id
local addon = 3 -- i don't remember how it works, but probably 0,1,2,3 are possible values
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
if item.actionid == 7997 then
if canPlayerWearOutfitId(cid, outfitId, addon) then
return true
end
return false
end

to w movements.xml
<movevent type="StepIn" itemid="7997" event="script" value="sqm.lua"/>

w editorze dalem na te kratke actiond id 7997

nie działa xD
Odpowiedz
#10

(07-31-2020, 05:23 PM)matt987 napisał(a):  to mam sqm.lua  w movements scrpitach
local outfitId = 136 -- fill this with desired outfit id
local addon = 3 -- i don't remember how it works, but probably 0,1,2,3 are possible values
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
  if item.actionid == 7997 then
    if canPlayerWearOutfitId(cid, outfitId, addon) then
        return true
    end
    return false
end

to w movements.xml
<movevent type="StepIn" itemid="7997" event="script" value="sqm.lua"/>

w editorze dalem na te kratke actiond id 7997 

nie działa xD
no a jak ma dzialac jak action jest 7997 a ty dales ze jak gracz wejdzie na itemID 7997 to napewno nie bedzie dzialac bo id podlogi na 100% jest inny +136 outfit ID napewno nie jest Smile mowilem ci wez z XML i nie looktype tylko ID outrfitu
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości